1 kasım erken seçimi çalışmaları için sahaya inen ak parti milletvekili adayları ilçe ve köylerde çalmadık kapı bırakmıyor YETKİN’DEN EMNİYET CADDESİ ESNAFINA ZİYARET AK Parti Şanlıurfa Milletvekili adayı Abdurrahman Nüvit Yetkin, seçim çalışmaları kapsamında Emniyet Caddesinde esnafı ziyaret etti. Yetkin, esnaf ziyareti izlenimlerine göre 1 Kasım’da AK Partinin tekrar tek başına iktidara geleceğini söyledi. AK Parti Şanlıurfa Milletvekili adayı Abdurrahman Yetkin, Emniyet Caddesinde tek tek iş yerlerini dolaşarak vatandaşlardan destek istedi. Yetkin Taksiciler Derneği Başkanı Bülent Kabak’ı da ziyaret ederek taksicilerin sorunlarını dinledi. Çalmadık kapı, ayak basmadık yer bırakmayacaklarını belirten AK aday Abdurrahman Yetkin, “1 Kasım seçim çalışmaları doğrultusunda Emniyet Caddesini gezdik. Emniyet Caddesinde yaklaşık 3 saatten beri girmedik dükkân, uğramadık iş yeri bırakmadık. En sonuda da molamızı Taksiciler Derneği Başkanı Bülent Kabak kardeşimizin yanında vererek, taksicilerin sorunlarını dinledik. Onlarla görüş alış verişi yaptık. Buradan Mehmet Akif Ersoy Caddesine gidip oradaki esnafımızla görüşeceğiz. Bize eşlik eden Haliliye Belediye Başkan Yardımcısı Osman Uludağ Beye de çok teşekkür ediyorum. Haliliye İlçe Başkanlığından gelen arkadaşlara da teşekkür ediyorum. İnşallah halktan gördüğümüz teveccüh bizi 1 Kasım seçimlerinde bayağı heveslendirdi. Gerçekten milletimiz dört, beş ay içerisinde çekmiş oldukları sıkıntıları dile getiriyorlar. Dolayısıyla inşallah 1 Kasım’da AK Partinin tekrar tek başına iktidara geleceği gördüğümüz edindiğimiz hava içerisinde. Dolayısıyla inşallah iyi olacak. Ülkemizin geleceği daha iyi günler bekliyor inşallah” dedi. Haliliye Belediye Başkan Yardımcısı Osman Uludağ ise, “Sayın milletvekili adayımız Abdurrahman Yetkin ile birlikte esnafımızı ziyaret ettik. Seçim öncesi desteklerini istedik. Genel bir teveccüh var. Son zamanlarda yaşanan olaylardan kaynaklı yaşanan sıkıntıları bize anlattılar. Ve bunun çözümünün AK Parti’de olacağını ifade ettiler ve destek vereceklerini söylediler. Bizde vatandaşlarımızın bu teveccühüne laik olmaya çalışacağız” diye konuştu. Şanlıurfa Milletvekili adayı Abdurrahman Yetkin’e ziyaretlerinde Haliliye Belediye Başkan Yardımcısı Osman Uludağ ve Meclis Üyesi Halil Yetkin eşlik etti. KAÇAR KIRSAL MAHALLELERDE                AK Parti Şanlıurfa Milletvekili adayı Mahmut Kaçar, Haliliye’ye bağlı kırsal mahalleleri ziyaret etti. Kaçar, Şanlıurfa’da seçimlerin AK Partinin lehine sonuçlanacağına inandığını söyledi. Seçim çalışmalarını sürdüren AK Parti Şanlıurfa Milletvekili adayı Mahmut Kaçar, beraberinde Büyükşehir Belediye Meclis üyesi İsa Kızıldemir ile birlikte Haliliye’ye bağlı Akören, Kalecik, Kenperli, Yenice, Aşağı Komat, Mağaracık, Diphisar ve Yıldız Mahallelerini ziyaret etti. Kırsal mahallerde kanaat önderleri ve mahalle sakinleri ile görüşen Kaçar, vatandaşlardan destek istedi. Seçim ziyareti ile ilgili konuşan AK aday Mahmut Kaçar, “Haliliye’ye bağlı kırsal Mahallelerimizi ziyaret etmeye devam ediyoruz. Şu anda Yıldız Mahallesindeyiz. Yıldız Mahallesinin gerek büyükleri gerek muhtarıyla bir araya gelme imkânımız oldu. İnşallah 1 Kasım seçimleri bütün Türkiye’de olduğu gibi bölgemizde de AK Parti lehine son derece olumlu bir şekilde inşallah sonuçlanacak. Çünkü biz Türkiye’nin istikrarı ve Şanlıurfa’nın huzurunu ne anlama geldiğini bu süreçte çok daha fazla görme imkanına sahip olduk.  Bizde bölgenin milletvekili olarak bugüne kadar olduğu gibi bundan sonra da inşallah milletimizin hizmetinde olmaya devam edeceğiz. Ben ziyaret ettiğimiz mahallelere ve son olarak Ziyaret ettiğimiz Yıldız Mahallesi muhtarına ve bütün mahalle sakinlerimize huzurlarınızda çok teşekkür ediyorum. Bize gereken ilgiyi alakayı ve desteği ifade ettiler. İnşallah birçok mahallede olduğu gibi bu mahallemizde de bir desteği alacağız inşallah” dedi. “AK PARTİYİ TEK BAŞINA İKTİDAR YAPACAĞIZ” AK Parti Şanlıurfa Milletvekili adayı Doç.Dr.Halil Özcan, seçim çalışmalarını sürdürüyor. Akçakale ve Harran ilçesi kırsalında çalışmalarını sürdüren Özcan, Damlasu, Aydıncık, Koyunluca, Konacık, Damlasu, Demirli (Köylerinde) mahallelerinde vatandaşlar ve aşiretlerin ileri gelenleriyle görüşerek 1 Kasım’da AK Partiye destek olmalarını istiyor. Doç. Dr. Özcan, AK Partiyi tek başına iktidar yapacaklarını söyledi. AK Parti Şanlıurfa Milletvekili Doç.Dr. Halil Özcan; “Zaman zaman Belediye Başkanlarımız, ilçe teşkilatımız ve muhtarlarımızla beraber, Akçakale ve Harran ilçelerimize bağlı kırsal mahalleleri gezdik. Damlasu, Aydıncık, Koyunluca, Konacık, Damlasu, Demirli sakinleriyle buluştuk, sorunlarını ve taleplerini dinledik. Hava gayet olumlu, herkesin morali yüksek, inşallah 1 Kasım’da Şanlıurfa gereğini yapacak. Allah’ın izniyle, 7 Haziran’dan daha iyi bir derece alarak AK Partiyi tek başına iktidar edeceğiz. 1 Kasım seçimleri öncelikle Şanlıurfa’mıza daha sonra Türkiye’mize hayırlı uğurlu olsun. 1 Kasım’a kadar halkımızın içinde olacağız” dedi. 1 Kasım’da yapılacak olan genel seçimleri öncesi çalışmalarını aralıksız sürdüreceğini belirten Şanlıurfa Milletvekili Doç.Dr. Halil Özcan, “Köy sorunları zaten bildiğimiz sorunlar, köy halkı bizleri sıcak karşılıyorlar, kendilerine teşekkür ederim. Hizmetlerimiz devam ediyor. Buralar yabancılık çektiğimiz yerler değildir, hepsi akrabalarımız ve dostlarımız. İnşallah hep beraber sayın Başbakanımıza ve ustamız Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan’a sahip çıkacağız” diye konuştu. AK ADAY YILDIZTEKİN DESTEK ARAYIŞINDA      AK Parti Şanlıurfa Milletvekili adayı Av. Kemalettin Yılmaztekin, Akçakale ve Harran ilçeleri ile bağlı kırsal mahallelerinde AK Partiye destek arayışlarını sürdürüyor. Harran Buğdaytepe, Tekneli, Küplüce, Öncüler, Varlıalan (Köylerinde) Mahallelerinde eski muhtarlar ve vatandaşlarla görüşerek AK Partiye destek olmalarını istediğini belirten AK Parti Şanlıurfa Milletvekili adayı Av. Kemalettin Yılmaztekin, “Her gittiğimiz yerde muhtarlarımızı, büyüklerimizi ziyaret ediyoruz. Değerli büyüklerimizin dualarını ve desteklerini alıyoruz, her zaman olduğu gibi desteklerinin devam etmesini istiyoruz. Eski muhtarlarımızı da ziyaret edip fikir alış verişinde bulunuyoruz. 1 Kasım seçimleri için her zamankinden daha fazla desteklerini beklediğimizi belirtiyoruz. Sağ olsunlar bize destek sözü veriyorlar. İnşaallah Akçakale, Harran yine desten yazacak” dedi. AK Parti hükümetinin yaptığı hizmetleri de hatırlatarak 1 Kasım’da yine AK Partiye oylarını vermelerini istediklerini belirten AK aday Yıldıztekin, “Köylü milletin efendisidir düsturu ile hareket ediyoruz. Köylümüzü, kentlimizi birbirinden ayırdetmeden hizmet eden bir partinin neferleri olarak yola koyulduk. Allah’ın izni, vatandaşlarımızın da desteğiyle çok önemli olduğuna inandığımız, ülkemizin ve Şanlıurfa’mızın geleceğini etkileyecek 1 Kasım seçimlerinde AK Partinin tek başına iktidar olacağına inanıyoruz. Her gittiğimiz yerde vatandaşlarımızın ilgisi ve sevgisi düşüncelerimizi doğruluyor” diye konuştu. AKYÜREK’E YOĞUN İLGİ AK Parti Şanlıurfa Milletvekili Adayı Mehmet Akyürek seçim çalışmaları kapsamında Viranşehir Karacadağ caddesindeki esnafla bir araya geldi. AK Parti Şanlıurfa Milletvekili Adayı Mehmet Akyürek, Viranşehir esnafı ile bir araya geldi. Sabah saatlerinde Ak parti Viranşehir ilçe başkanlığına gelen Milletvekili Adayı Mehmet Akyürek, AK Parti İlçe Başkanı Mehmet Yıldırım ve partililer ile birlikte Karacadağ Caddesinde  bulunan esnafı ziyaret etti. Milletvekili Adayı Akyürek’e yoğun ilgi gösteren cadde esnafı 1 Kasım seçimlerinin ülke ve ilimiz için huzur seçimi olacağı vurgusunda bulundular. AK Parti Şanlıurfa Milletvekili Adayı Mehmet Akyürek’e yoğun ilgi gösteren ve seçimlerde adaylarını destekleyeceklerini belirten esnaf,’’ Viranşehir Akyürek’siz olmaz’’ dediler. Milletvekili Adayı Akyürek ve beraberindekiler, daha sonra Cumhuriyet meydanında bulunan deveciler pasajındaki camide vatandaşlarla birlikte cuma namazını kıldı. Cuma namazı çıkışında da vatandaşlar Akyürek’e sevgi gösterisinde bulundular. Bazı vatandaşlar Akyürek’le hatıra fotoğrafı çektirdi. Esnaf gezisi sonrası açıklama yapan Milletvekili Adayı Mehmet Akyürek şunları söyledi:’’ tüm esnafımızı bizzat gezip onlarla birlikte olmaya çalışıyoruz. Bugün de seçim çalışmaları kapsamında Karacadağ caddesinde bulunan esnafımızı ziyaret ettik. Esnaf ziyaretlerimiz kapsamında gördüğümüz ilgiden dolayı esnafımıza çok teşekkür ediyoruz. Durumumuz gayet iyi. Haziran ayında yapılan seçimlerde çok sıkıntılarla karşılaştık ama bugün görüyoruz ki o sıkıntılar artık bitmiş ve insanlarımız huzur istiyorlar. Gezdiğimiz ve gittiğimiz yerlerde gördüğümüz şey vatandaşın huzur ve birlik beraberlik istediğidir. ‘’